December 08, 2015

『blogmas』The content of my Advent Calendars for the past days ~ Der Inhalt meiner Adventskalender der letzten Tage.

I'm in a creative hole today, so here you go with something super random. Will think of something way more interesting for tomorrow. 

Da ich heute in einem tiefen Kreativloch stecke, gibt es nichts spannendes. Werde mir für morgen etwas interessanteres überlegen. 


1st December




 2nd December



3rd December





4th December




5th December




6th December

On 6th December we celebrated St Nicolaus and I got a little present from my parents.  I got a chocolate Nicolaus and a Vero Moda gift card.
Am 6.Dezember war Nikolaus und ich habe eine Kleinigkeit von meinen Eltern bekommen. Einen Schokonikolaus und einen Vero Moda Gutschein.

 



7th December

On the seventh I had to go to work again and we got a chocolate Nicolaus there too. We also got an advent calendar from work at the beginning of December.
Am siebten war ich wieder arbeiten und wir haben alle einen Schokonikolaus bekommen. Wir haben sogar Anfang Dezember alle einen Adventskalender bekommen.



Random, but super yummy star cake I had on that day as well.
Diesen super leckeren Sternenkuchen habe ich an dem tag auch noch gegessen.





8th December









No comments:

Post a Comment