December 12, 2015

『blogmas』Winter Tag

Favourite Christmas movie?
I don't think I have one, but if I can count The Long Kiss Goodnight as a Christmas movie I'd name that one.

Liebster Weihnachtsfilm?
Ich denke nicht, dass ich einen habe, es sei denn ich kann Tödliche Weihnachten als Weihnachtsfilm zählen.




Favourite Christmas song?
I don't like Christmas songs. I guess I could name Holy Night as one.

Liebstes Weihnachtslied?
Ich mag keine Weihnachtslieder. Ich denke ich würde Heilige Nacht nehmen.



Favourite Winter Drink?
At the moment I love the Honey & Almond Hot Chocolate from Starbucks.

Liebstes Wintergetränk?
Zur Zeit liebe ich die Honey & Almond Hot Chocolate von Starbucks.



New Year's Eve plans? 
I don't really like New Year's Eve. I don't have any plans this years.

Pläne für Silvester?
Ich mag Silvester nicht wirklich. Für dieses Jahr habe ich noch keine Pläne.




Favourite winter nail color?
I just wear which ever colour I want, no matter which season it is.

Lieblingswinternagellack?
Ich trage die Farbe dich ich will, egal welche Jahreszeit es ist.



Most worn winter clothing piece?
I guess it's my thermal tights.

Dein am meisten getragenes Winterkleidungsstück?
Ich denke, dass sind meine Thermostrumpfhosen.



Favorite thing about winter?
You can have a favourite thing about winter? Okay, I actually like the snow.

Was magst du am liebsten am Winter?
Man kann was am Winter gerne haben? Okay, eigentlich mag ich den Schnee ganz gerne.



Favourite winter outdoor activity?
Taking a walk in the snow...

Liebste Winteraktivität?
Einen Spaziergang im Schnee...



Does it snow where you live?
Yes, sometimes more sometimes less.

Schneit es da wo du wohnst?
Ja, manchmal mehr manchmal weniger.



Snowball fight or building a snowman?
Building a snowman.

Schneeballschlacht oder lieber einen Schneemann bauen?
Schneemann bauen.



No comments:

Post a Comment